• Posted by : Unknown 26 Temmuz 2017 Çarşamba


    Regal Akademi'nin 1.sezondan 13 bölüm yüklendi! :)

    Eğer bölümlere ulaşmak istiyorsan buraya TIKLA!

                             

    { 11 yorum ... read them below or Comment }

    1. Yanıtlar
      1. Bunun neresi muhteşem sadece 13 bölüm bütün bölümleri yüklerlerse muhteşem olur

        Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    3. Ben!
      Facebook'ta kullanıcı adım: Meryem Aydın

      YanıtlaSil
    4. Ben facebookta kulanıcı adım Sıla Gül

      YanıtlaSil
    5. Sayfadada dedigim gibi bölümlerin yuklenmesi muhteşem olmuş. istedigimiz zaman bolumleri izleyebiliyoruz sayenizde <3

      YanıtlaSil
    6. Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
      Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
      Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
      Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      YanıtlaSil
    7. Bilen varmı ben 17,18,19,20,21,22,23,24cü bölümlere nereden baka bilirim?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. YouTube dan bakabilirsin ben ordan bakıyorum

        Sil
    8. Bu haberi neden bütün bölümler yüklenince söylemiyorsunuz insanların vakitlerini harcıyorsunuz

      YanıtlaSil

  • Copyright © - Regal Akademi Türkiye

    Regal Akademi Türkiye - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan
    Regal Akademi™ ©2015-2017 Rainbow S.r.l. Tüm Hakları Saklıdır.